Det bästa från 2011-
Bloggen!!!

Sitter och läser bloggen nu. Har inte gjort det tidigare. Så himla roligt!

Brast ut i skratt när jag läste följande góbit, som berättar lite om säkerheten i Augusta:

"Idag kände jag mig däremot inte som Jack Bauer. Jag och Jossan behövde mjölk och gick ut från området för att gå till den lilla macken som ligger 150-200 meter hemifrån.
Jossan- vad har du med dig för något?
Jag- uhhm... Vad menar du?
Jossan- alltså vad har du för något som vi kan bli rånade på?
Jag- bara min korthållare, och den ligger i BHn..."

Och två ljushuvuden på basketmatch...


"L1- En spelare har alldeles för litet huvud i jämförelse med kroppen. Väldigt oproportionerligt.
L2- Det är för att underdelen inte hör ihop med överdelen. Underdelen borde vara mindre.
L1- Och den spelaren är jättelång.
L2- Ja, men det är svårt att se hur långa basketspelarna egentligen är när dom är proportionerliga. Dom måste stå bredvid någon annan för att man ska kunna se.
L1- När dom inte står bredvid någon annan så ser det ut som att läktaren har kommit närmare planen. Eller att dom spelar på en basketplan för barbiedockor.

Jag känner inte att det är nödvändigt med en presentation av Ljushuvud 1 och 2.. Förövrigt ett smakprov av en helt vanlig, seriös diskussion. Som började spåra vid barbiedockorna..."


Lite Meangirls också såklart;)

"Jossans roomates är i alla fall härliga. Ibland är det tur att vi är blonda och blåögda och att dom förstår våran förvirring här. Tydligen är det inte tillåtet att göra ett sorority tecken. Det är bara till för medlemmar. Min roomate sa att det är tur att jag är jag, hade hon gjort det tecknet som jag så ovetandes gjorde på dansgolvet hade det varit ännu mindre okej.
Fick även dra till en Mean Girls kommentar efter en
Killen -"oh she´s very attractive".
Jag -I Know, right?!
En sekunds tystnad och sedan en kommentar från Amber
-Oh, she´s Swedish..."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar